Sosiaalinen raportointi intranetissä


Idea 1
Kehitteilla 2
Valmis 1

Työntekijät näkevät asiakastyössä paljon sellaista, josta olisi tärkeää puhua viraston sisällä. Aiemmin tällaista avointa keskustelukanavaa ei ollut. Halusimme muuttaa tilanteen ja perustaa intraan sosiaalisen raportoinnin sivun, jolla keskustellaan asiakkaiden ja työntekijöiden näkemyksistä.


Tavoitteet

  • Tärkeät asiat, joista työntekijät ovat  ennen puhuneet  lähinnä asiakastapaamisissa, työryhmäkokouksissa ja kahvihuoneissa, tulisivat sosiaalisen raportoinnin avulla virastotasolla yleiseen keskusteluun.
  •  Kokemukset, tilanteet ja näkemykset tulevat kentältä  johdon tietoon. Näin tuetaan kentän ja johdon vuoropuhelua.
  • Asiat eivät jää  toimipisteiden seinien sisälle, vaan kokemuksista tulee näkyvää. Sosiaalinen raportointi voisi tällöin toimia asiakkaita ja työntekijöitä voimaannuttavana työmenetelmänä. Se voisi myös vahvistaa sosiaalialan työntekijöiden mahdollisuuksia tuoda uusia ilmiöitä ja havaintoja keskusteluun ja päättäjille tiedoksi.
  • Sosiaalinen raportointi voisi toimia asiakkaiden ja asukkaiden keinona vaikuttaa palveluihin.  

 


Kommentoi

tulosta
Tämä sivusto käyttää evästeitä sivuston käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi. Kun käytät tätä sivustoa, hyväksyt evästeiden käytön.
Sulje

Evästekäytännöt

Tätä sivustoa käyttämällä hyväksyt, että voimme asettaa evästeitä tietokoneellesi tai mobiililaitteeseesi.

1. Mitä evästeet ovat?

Evästeet ovat pieniä datatiedostoja, jotka siirtyvät tietokoneellesi, kun otat yhteyden johonkin verkkosivustoon. Evästeet tallentuvat selaimen käyttämien tiedostojen yhteyteen.

Lisätietoa evästeistä saat sivulta www.aboutcookies.org.

2. Miksi evästeitä käytetään?

Evästeet tunnistavat tietokoneesi, kun tulet sivustolle uudelleen. Ne muistavat myös sivustolla aikaisemmin tekemäsi valinnat ja parantavat siten sivuston käyttökokemusta. Evästeiden avulla pystyy esimerkiksi tunnistamaan käyttäjän laitteet sekä mukauttamaan mahdollisia mainoksia sivuilla sekä mahdollisissa muissa palveluissa.

3. Mitä evästeitä käytetään?

Jotkin evästeet ovat sivustomme teknisen toiminnan ja käytön vuoksi välttämättömiä. Nämä evästeet eivät kerää käyttäjästä tietoa, jota voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa tai muistamaan käyttäjän valitsemia sivustoja.

Suorituskykyä mittaavat evästeemme keräävät tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivujamme (esim. eniten käytetyt sivut, mahdolliset virheviestit). Nämä evästeet eivät kerää käyttäjistä tunnistettavia tietoja, vaan ne ovat anonyymejä ja niitä käytetään ainoastaan parantamaan nettisivujen toimivuutta.

Sivuilla olevat kolmansien osapuolten liitännäispalvelut (esim. mainokset, YouTube-videot, Google-tilastointi tai Facebook-liitännäiset) saattavat tallentaa käyttäjän tunnistamiseen käytettävää tietoa, mihin emme valitettavasti voi vaikuttaa. Jos haluat estää niitä seuraamasta liikkumistasi verkossa, voit kytkeä ns. kolmannen osapuolen evästeet pois käytöstä selaimesi asetuksista. Ohjeet löydät selaimesi ohjesivuilta.

Sivuillamme saattaa olla myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri verkkoviestintäympäristöihin ja sosiaaliseen mediaan. Jos käytät näitä painikkeita, valitsemaltasi palvelulta voidaan asettaa eväste päätelaitteellesi. Nämä evästeet eivät ole hallinnassamme. Lisätietoja kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä saat kyseisen osapuolen verkkosivulta.

4. Evästeiden hallinta ja estäminen

Jos et halua vastaanottaa evästeitä, voit muuttaa Internet-selaimesi asetuksia niin, että saat ilmoituksen aina kun evästeitä ollaan lähettämässä tietokoneellesi. Vaihtoehtoisesti voit estää evästeiden käytön kokonaan. Evästeiden käyttöä voi rajoittaa tai sen voi estää Internet-selaimen kautta (katso tarkemmat tiedot selaimen ohjeista).

Jos estät evästeiden tallennuksen tai poistat ne käytöstä, jotkin verkkosivujemme toiminnoista eivät välttämättä toimi oikein.

Sulje